.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:
بسیج رسانه باید عزم ملی رسانه‌ای ایجاد کند

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بسیج رسانه در سال 1393 باید به دنبال ایجاد عزم ملی رسانه‌ای باشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام احمد سالک در همایش رسانه و مقاومت که توسط بسیج رسانه استان گلستان در گرگان برگزار شد اظهار داشت: این کار یعنی تحمل سلایق مختلف و کمک به تحقق مدیریت جهادی.

وی باور به تهاجم و جنگ فرهنگی و باور به توانایی مقابله با آن را لازمه مدیریت جهادی عنوان کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ در کشور ما مظلوم است، خاطرنشان کرد: بعضی‌ها فرهنگ را حاشیه اقتصاد و سیاست می‌دانند در حالی که اینها حاشیه فرهنگ هستند.

سالک ادامه داد: وقتی فرهنگ در حاشیه قرار گیرد نگاه مسئولان عمیق و دینی نخواهد بود و در جاهای مختلف از جمله لایحه بودجه تأثیرات منفی می‌گذارد.

وی اضافه کرد: برای همه بخش‌ها در لایحه بودجه منابع مالی در نظر می‌گیرند اما نسبت به موضوع فرهنگ غفلت می‌کنند آنگاه مجبوریم یک بخش حمایتی به لایحه بودجه اضافه کنیم و بعد از آن یکی از نمایندگان مجلس در کمیسیون تلفیق پیشنهاد حذف آن را می‌دهند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی دغدغه‌های مقام معظم رهبری نسبت به مسائل فرهنگی را ناشی از کفران نعمت‌های الهی دانست و گفت: وقتی به نعمت‌های الهی کفر بورزیم به انواع مشکلات و گرفتاری‌ها دچار می‌شویم.

سالک با اشاره به سوره نحل تصریح کرد: در این سوره خداوند دو دسته از انسان‌ها را مثال زده است یک دسته شکرگزار نعمت‌های الهی هستند و به همین دلیل در امنیت، آسودگی خاطر و رفاه کامل زندگی می‌کنند.

به گفته وی، دسته دوم مردمانی هستند که به علت کفر ورزیدن به نعمت‌های الهی پروردگار لباس گرسنگی و ترس را بر آنها می‌پوشاند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در مهربانی ذات اقدس الهی خللی نیست بلکه عملکرد ما انسان‌ها موجب تغییر وضعیت می‌شود.

سالک خاطرنشان کرد: خوب یا بد بودن بر عهده ما است وقتی ظرفیت‌های خود را به خالق هستی نشان دهیم خودش طبق آن سرنوشت ما را تعیین می‌کند.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت: اگر از فرهنگ اقتصاد مقاومتی دست برداریم باید به وابستگی شرق و غرب روی بیاوریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان یکی از مسئولان که عنوان کرده بود برای برقراری رابطه با شرق و غرب باید درهای واردات کشور را باز بگذاریم گفت: این حرف در ظاهر خوب است اما در باطن موجب بیکاری، عدم سرمایه‌گذاری و بی‌توجهی به تولید می‌شود.

سالک افزود: جای تأسف دارد که مسئولی از پشت تریبون نظام جمهوری اسلامی ایران چنین سخنانی را بیان می‌کند.

وی در پایان از خبرنگاران خواست هنگام دریافت سوژه ابتدا از صحت و سوق آن مطلع شده و پس از اینکه اطمینان حاصل کردند با منافع ملی و امنیت ملی منافات ندارد آن را پیگیری کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.